ميروم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان خوشحالم که به وبلاگم سر میزنید اسمم سعید هست متولد 72 هستم و خوزستانی و عاشق ورزش پارکور که 2 سالی میشه کار میکنم آیدی من lov3.alone@yahoo.com****** اسمش از موبایلت پاک می شه.. مسیجاش دیلیت می شه.. به دوستات میگی حق ندارین جلوم اسمش رو بیارین. به خودت تلقین می کنی خیلی هپی مپی هستی.. اما.. با جای خالیش تو قلبت چیکار می کنی.؟؟؟ با این همه تشابه اسمی چیکار می کنی..؟؟؟ با آهنگآیی که باهاش گوش میکردی چیکار می کنی..؟؟؟ وقتی غذایی که دوس داره رو می خوری و یادت میادش چیکار می کنی ؟؟؟ وقتی ازت سراغشو می گیرن چیکار می کنی...؟؟؟ وقتی تیکه کلامشو می شنوی چیکار می کنی ؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب تنها و آدرس ghalbe.tanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2027
بازدید کل : 45428
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

:: کل مطالب : 314
:: کل نظرات : 116

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 2027
:: بازدید سال : 5742
:: بازدید کلی : 45428

RSS

Powered By
loxblog.Com

ميروم
چهار شنبه 5 تير 1392 ساعت 21:40 | بازدید : 460 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

http://s1.picofile.com/file/6274872232/284043.jpg


می روم خسته و افسرده و زار سوی منزلگه ویرانه خویش

به خدا می برم از شهر شما دل شوریده و دیوانه خویش

می برم تا که در آن نقطه دور شستشویش دهم از رنگ گناه

شستشویش دهم از لکه عشق زین همه خواهش بیجا و تباه

می برم تا ز تو دورش سازم ز تو ای جلوه امید محال

می برم زنده بگورش سازم تا از این پس نکند ياد وصال

ناله می لرزد ، می رقصد اشک آه بگذار که بگریزم من

از تو ای چشمه جوشان گناه شاید آن به که بپرهیزم من

بخدا غنچه شادی بودم دست عشق آمد و از شاخم چید

شعله آه شدم صد افسوس که لبم باز بر آن لب نرسید

عاقبت بند سفر پایم بست می روم خنده به لب ‚ خوینن دل

می روم از دل من دست بدار ای امید عبث بی حاصل







:: برچسب‌ها: ميروم ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1392/4/6/4 - - گفته است :
بسیـــــــــــار عالی

/weblog/file/img/m.jpg
مجتبی در تاریخ : 1392/4/6/4 - - گفته است :
سلام دوست من وبلاگتو ثبت کردم
پاسخ:مرسی عزیز

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1392/4/6/4 - - گفته است :
وااااااااااااااای تو چقد دیر از باشگاه میای

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1392/4/5/3 - - گفته است :
ینی من تو کار خدا موندم که چرا وسط سخت ترین سوال امتحان مسخره ترین آهنگ ممکن تو ذهنت پلی میشه !
دلکم دلبرکم ، خوشگل بانمکم

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1392/4/5/3 - - گفته است :
من ﻓﻘﻂ ﯾﻪ کیس ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺩیدم ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻩ !!!
هیشکی هم نیست به فکر ما باشه …

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1392/4/5/3 - - گفته است :

بعضی شبا که خوابم نمی بره، یه جوری که مغزم بشنوه می گم:
خوب! برم یه کتابی بیارم بخونم…
هیچی دیگه، اصلا بیهوش می شم

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1392/4/5/3 - - گفته است :
خب اینم از جمله های عاشقانه بریم سر وقت جـــــــــــــک!!چی میگی؟

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1392/4/5/3 - - گفته است :
روزهایی که مـی بینمت، نفسم می گیرد

و روزهایی که نیستی، دلم

اما

تو باش...!

تحمل ٍاولی آسان تر است

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1392/4/5/3 - - گفته است :
دنیا نگرد!!

خــودم دورش میگردم

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1392/4/5/3 - - گفته است :
محکم راه برو ...

تـــو عـــآشـِـق شدی ؛ جنگیدی

و حــالا تنهایی!

سَـــرتـــو بگــيـــر بـــالا ...

اون لـيـاقت جـَنگــيـدن نـــداشــت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: